با تبادل لینک موافقم بدجور!!خبرم کن با چ اسمی لینکت کنمخو بي وجدان كامنت بذاراز لينك وب هاي داراي مطالب خاك برسري معذوريمسر به سر همه میذاریم جنبه نداری بگو!درد تنهایی کشیدنمثلِ کشیدنِ خطهایِ رنگی روی کاغذِ سفیدشاهکاری میسازد به نامِ دیوانگی...!و من این شاهکارِ را به قیمتِ همهٔ فصلهایِ قشنگِ زندگیمخریده ام...مجــــازی هستیم امــــا دلمــــــان مجازی نــــیست میشکند حواست به تایــــپ کردنت باشصدای دهل که هیچ... صوراسرافیل هم بیدارش نمی کند... بخت بخواب رفته ما را...ﺷﺎﺥ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﭼﻮﻥ ﮔﺎﻭ ﻧﯿﺴﺘﻢﺧﺎﺹ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﭼﻮﻥ ﻋﻘﺪﻩ ﻧﺪﺍﺭﻡﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺁﺩﻣﻢﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯿﺎ ﻧﯿﺴﺘﻦ.. والااااا بروبچز 69 ای اراک...ما را در سایت بروبچز 69 ای اراک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: دوشنبه 19 دی 1401 ساعت: 17:01